Benzinálló festék tankba

Tudna valaki ajánlani egy olyan festéket ami jó minőségű és olaj és benzinálló ? A többi 1k festék , amit esetleg benzinállóként hirdetnek, nem jó. Az autóknál se festéssel oldották meg a korróziós. A Tiszakoros tankbelső változatlan, festék puha, zsírszerű a tank falán, de gyönyörű tiszta benzin jön a tankból , papír szűrő is beépítésre került, de szűrő előtt is szép tiszta a benzin! Előzmény: pergerz Válasz: IZS73.


Ebben a témában pár éve hosszas levelezést folytattam egy festékgyár fejlesztőmérnökével, aki elmondta, hogy a benzinálló nak hirdetett festékek benzinállóságát NEM ÚGY KELL ÉRTENI.

Babetta love - Index Fórum forum. Igen, a Rorozsdaátalakító. Brigó= Brigéciol :) Bármelyik gyártmány jó ( festék ) a lényeg, hogy kétkomponensű, tehát a festékbe edzőt kelljen keverni és természetesen a bekevert festék teljesen benzinálló. Ha profi festékboltba mész be és elmondo hogy benzintankot akarsz belülről festeni, garantáltan . További találatok a(z) forum.


Tárolt változat Hasonló Gyorsan száradó akril alapú benzinálló olajálló spray festék kültéri vagy beltéri használatra. Részletes termékjellemzők. Négyzetméterár: 5FtKiszerelések, méretek: 0.

Először is kell speckó gyanta, ami benzinálló , mivel a benzin eléggé agresszív anyag. A megoldás az volt, hogy egy ősrégi eszméletlen rozsdás mz tankot vágtam szét, így nem kell tartanunk a ki és a befolyó nyílások szivárgásától, kopásától. Ha ez nincs, akkor viszont célszerű a. Fúró és vastag műanyag . Váltó olajat feltöltöttem, kevertem 1:40-es keveréket a tankba , vettem egy új gyertyát és.


Kétszer is előfordult, hogy a tankban levő rozsda teljesen eltömte az üzemanyag útját és a karburátor fúvókáit is. Eléggé rozsdás volt a tank belülről, úgyhogy rozsdátlanítás után benzinálló festékkel belülről kifestettem fehérre. Olcsó új eladó és használt Benzinálló festék. Akril, 1komponensű autózománc és hőálló festékek.


Semmi különleges, de mégiscsak egy Agusta. Simson fújós spray festékek. Van rajta (azaz volt, mielőtt leszedtem) egy puskagyolyó-idom, mindenki azt kérdezi, hogy ugye azt kidobom majd. El kell szomorítanom az olvasókat: éppen . Kevés apró kavicsot (nagyon aprót) teszek a tankba jól megrázogatom (gondolom én ez viszonylag lecsiszolja) aztán valami benzinálló festékkel jól kiöntöm töményen hogy megfogja a további rozsda por képződést. Gondolom én :-) Öltet ehhez a témához?


Próbáltam a Miranol benzinálló festékkel történő belső kifestését a tanknak , de sajnos nekem nem jött be, hiába száradt majdnem két hétig, egy fél napig állt benne a benzin, mikor láttam, hogy az alsó összekötő cső tejfehérré változik, és oldódik a festék. Ezt az eredeti tankjával követtem el, de úgy voltam .

Be merjem-e vállalni minden alkatrésznél vagy esetleg a tankot kézzel lecsiszolom és csak a sárvédőket homokszóratom vagy azokat se kéne? Szia Finom szemcséjű homokkal nyugodtan szórathatod! Viszont a porfestést nem ajánlom, mart ha a festék megsérül egy pontban, akkor a . Olyan kérésem lenne, hogy ismer valaki ecsettel felhordható BENZINÁLLÓ festéket , amit mondjuk a tank belsejére is használhatok?


Az úszó horganyzott függesztőjére ugyanazt a festést szántam , mint a tankra , mivel a tank-lyukat lezáró tárcsa-része ennek is rozsdás volt ,és ugye belülről ez is benzint . Nem feltétlenül kell rá a lakk réteg! A tankot benzinálló festékkel kell lefesteni! Ha lakkozod akkor ott is ugyan erre kell oda figyelni!


Sztm a benzin folt eltávolítással nem lesz problémád! Valószínűleg a világ legerősebb ragasztója. Javít, kitölt és összeragaszt, minden típusú kemény felületen tartós kötést ad. Alkalmazási területek: fém, vas, acél, alumínium, sárga- és vörösréz, ón, fa, kerámia és műanyag (kivéve PP, PE). Használható vízvezetékek, benzintankok, blokköntvények, hengerfejek, fűtéscsövek, . Megcsinálta pár ezer forintért, de a tanksapka körül, a rajta hagyott matricák miatt elég komoly rozsda volt már.


Ez egyelőre házilag van megoldva. Csiszolás, rozsdamaró, hő és benzinálló fekete festék. Tegyük vissza a tankot ! Visszatettük , de nem indult be. Aztán nagynehezen beindult, de valami nem volt .

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések